miercuri, 29 octombrie 2008

Salada de pui, migdale si macese uscate



Chiar daca prefer de departe sa pregatesc dulciuri, si mi se pare provocarea suprema sa potrivesti/ si imbini gusturi si arome, gatesc cu placere orice fel de mancare.
Una din descoperirile si preferintele mele din ultima vreme e salata de pui pe care o voi descrie mai jos.

500-700 g de carne de pui (eu am marinat-o in vin alb cu sare, piper, tarhon si boia si apoi am gatit-o in wok cu capac)
100-125 g de migdale prajite si sarate (eu le-am udat pe cele crude, le-am tavalit in sare si le-am pus in cuptor la 150 grade cu optiunea de uscare) taiate bucatele
2 morcovi cruzi taiati in betisoare subtiri
2-3 cepe verzi
100-125g de macese uscate dulci (cranberries)

Dressing
200-250g de mayo light
3 lg de otet din vin alb (eu am folosit otet balsamic si a fost minunat)
piper, sare
Tarhon cat mai mult

Se amesteca toate de mai sus si se mananca rapid.

Niciun comentariu: